Wednesday, October 29, 2008

Fanwalk!


Net int hotel.want we waren met de bus naar restaurant gegaan,en we hebben er redelyk lang gezeten.want tegen da alle honderd mensen hun eten krygen..maar we zyn in het hotel.nu half 12 savonds voor d infö.half 1 by jullie. Twas wel lekkr moest et jullie interessere.in d busrit terug.(we zyn gwn me d bus nr resto gegaan,want we aten dus niet in ons hotel) in d bus,ja zo e megaoude engelse rode dubbeldekker! Daar hebben we liedjes gezongen en da was wel fun,tot ik een refrein uitvond.ja ik !ik moe songwriter wordn fzo. Twas dus op d melodie van YMCK ma ik eb et dus vervange door.:that's why we go to the E M A ! Van de mtv ema's !ebde em! Dusja.dikke fun.morgen beginnen we al te stappen om 9.30u en in dan savóds,,karaoke! Juij.azo me sïngstar.tword wel retestrak.want d slechtste en d beste zangrs kryge polsbandjes..oe meer bandjs.oe meer kans daje d award mag uitreike..we hebben trouwens een belgische vriend by..en voor d mensen die my kenne,gaan weten hoe em noemt,..meer info in de blog die volgt.. Ik sluit af met de gepaste woorden,ga in vrede.amen

No comments:

Post a Comment